FIT DO LJETA

Niste za trčanje? Nisam ni ja.
Fali mi motivacije al tu i tamo se uspijem pokrenuti i otrčim 3km (šetam 2,5km ;)).
No ovu zimu sam odlučila skinuti "škembu" i "žmigavce" u prijevodu struk i jastučiće sa strane haha... Te sam bila upisala cross fit koji je nešto vrijedno svake kune koju sam potrošila na članarinu. No onda je došao prosinac i vrijeme hrane i debljanja i treniranje se obustavilo. I pauza u treniranju se produži i na cijeli siječanj. Znam, znam lijena sam ;)



I tako ja dođem na ideju da svoju želju za dovođenjem tijela u red podjelim s vama i pozovem da mi se priključite. Nisam sveznalica al sam ponešto i naučila kroz treninge i internet te sam na sebi uočila pomake... Danas vam želim predstaviti izazov u trajanju od 30dana te bi mi bilo drago da mi se priključite. Izazov se sastoji od 3 vježbe: sit ups -  trbušnjaci, crunches- isto trbušnjaci ali ne podižete cijeli trup, te squats- čućnjevi. Izazov traje 30dana te je svaki 9-ti dan, dan odmora. Za svaki dan je određena količina vježbi što će te vidjeti u priloženom rasporedu.

Priložiti ću vam i ytb linkove da biste vidjeli kako pravilno izvoditi vježbu :)  
How to Do Crunches:    http://youtu.be/Xyd_fa5zoEU
How to Do a Sit Up:  http://youtu.be/1fbU_MkV7NE




No bez obzira na napisani raspored po mome mišljenju ovo nije dovoljno. Ovo će pomoći ako vam je stomak kritično podrućje. No ako želite cijelo tijelo aktivirati uz ovo vam predlažem trčanje. Niste u formi? Nema veze, zato ćete malo miješati trčanje i hodanjem. I ne samo da ćete se manje umoriti, nego ćete svome tijelu olakšati apsorbirati količinu stresa koju bi inače osjećali tokom trčanja. Intervali šetnje pomažu da se bolje regulira temperatura tijela i da sačuvate energiju.  :D  Ne zabrinjavaj se koliko si kilometara pretrcala. Fokusiraj se na to da uopće trčiš i da se ne predaješ ma koliko god sporo ili što već bilo! :*



No trčanje ni izazov neće promjeniti puno ako uz to ne promjenite način prehrane...
NEEEEEEE! Ne kažem da trebate na djetu. Trebate samo povećati unos tekućine i zdravijih namirnica i izbaciti fast food i junk food i naravno ne jesti u kasne sati!! :) ali smatram da  tokom dana odmora možete sebi priuštiti krišku ili dvije slasne pizze :D ali ne pretjerivati.
Jer i ja sam jedna od vas/ nas koja voli pojesti red čokolade. Okay, realno, volim pojesti cijelu. Milku. Mliječnu. Veliku. :) I realno je da ću si priuštiti hranu koju volim :D


Drage moje/i komentirajte, share... Pridružite se... Nadam da vam se svidjelo :*
XOXO Marta




0 komentari:

Objavi komentar

 

Translate

Balkanska Beauty Zajednica