AVON FAVORITI #2 CLEAR SKIN Pore penetrating

Hello...
Danas vam objavljujem svoj drugi po redu post Avonovih favorita. Sve što vam danas pišem u ovoj recenziji jest moje mišljenje i moj dojam ove maske.
Danas na red je došla Avonova crna mineralna maska za dubinsko čišćenje pora. Kako sam naziv govori njena primjena je za dubinsko čišćenje pora, kojih je moje lice "puno". :)
Cijena maske u tekućem katalogu jest 25kn.



Iz Avona navode četiri njena djelovanja:
- Umanjuje višak masnoće na koži
- Dubinski čisti, osvježava i matira
- Pomaže spriječiti nastanak novih prištića
- Umanjuje vidljivost nesavršenosti na koži

Da bi koža ostala dubinski čista i njegovana, potrebno je koristiti maske za lice 1-2 puta tjedno. Ova maska nam upravo pomaže kod toga, dubinski čisti pore i mitesere i održava kožu mekom i čistom. Njena namjena čišćenja viška masnoće s kože, čišćenje pora i osvježavanja kože kod mene funkcionira odlično. Imam masnu kožu i kod mene su vidljivi njeni učinci. :)






UPORABA: Vrhovima prstiju u tankom sloju ju nanesite na lice izbjegavajući područje oko očiju i usta. Masku kada nanesete je crne boje no nakon 15-ak minuta postaje svijetlo sivkaste boje i suha i tada ju isperete u mlakoj vodi.
Kao kod svake maske nakon ispiranja lice nemojte trljati ručnikom već lagano tapkajte i obavezno hidratizirajte lice hidratantnom kremom.








Kod mene je maska pokupila sve najbolje ocijene. Meni osobno najbolja do sada. Ni jedna mi ne uspijeva očistiti lice, pore, mitesere i skinuti masnoću s lica kao ona. Rado isprobavam maske jer mi je lice masno i imam otvorene pore i želim pronaći to savršenstvo koje će mi lice magično očistiti haha i tako nizom isprobavanja došla sam do ove maske i oduševila se njenim učinkom te ju od tada koristim. Jedino što joj zamjeram jest to što kada se suši imam osječaj zatezanja, a ja taj osjećaj baš i ne podnosim pa me malku živcira. Al naravno da to izdržim kada znam kakvi će rezultati biti nakon što ju isperem. :)

IZGLED: Stigne vam u kartonskoj kutijici u kojoj se nalazi standardni oblik tube s poklopcem. Tuba je plastična u crnoj boji minimalističkog dizajna s malo zelene boje. Poklopac je plastični, nije baš neke kvalitete ali služi svrsi. :) Dolazi u pakiranju od 75ml što meni osobno traje mjesec dana i izvrstan mi je omjer trajanja i cijene. Cijena je u trenutnom tekućem katalogu 25kn. Smjesa je srednje gustoće te se lako razmazuje. No u procesu nanošenja se suši i postaje gušća. No to je zanemarivo ako ste se ispraksirali nanositi brzo hehe :)









Koje vi maske koristite za svoj tip kože? Dali imate koju preporuku za nas masnokošce? Ako ste isprobali ovu masku kakvi su vaši dojmovi i dali biste ju preporučili ostalima?

XOXO Martina




2 komentari:

  1. Probala sam Avon onu ljubičastu masku,imala sam loše iskustvo sa njom,a za ovu ne znam,teško je s obzirom da mi je koža kombinovana izabrati pravu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gle, nije skupa. Ja sam ju isto kupila samo da isprobam pa se oduševila. Učinila je čuda s mojim licem jer meni tonici pomažu, a i ne pomažu u čišćenju. Sestra mi ima mješanu kožu i njoj odgovara. Sad ako imaš nekog s masnom kožom nagovori ga da ju kupi jer će mu/joj definitivno odgovarat pa malo testiraj heheh :)

      Izbriši

 

Translate

Balkanska Beauty Zajednica