PROLJEĆE NAM STIGLO :)

Pozdrav lijepe moje!!!
Stiglo nam lijepo proljeće... Pa s time i  moj post. Neću vam pisati o kozmetici, danas ću se raspisati o odjeći, a naravno spomenuti ću i makeup. :) Stiglo nam proljeće i odjeća se odmah mijenja. Odlaze nam debeli šalovi i svi slojevi odjeće, barem se nadamo da će nas vrijeme poslužiti pa neće biti hladno. Ja osobno volim proljeće jer neću imati tonu odjeće na sebi već je red na laganije slojevitije oblaćenje, kombiniranje zimske i proljetne odjeće. Kožne jakne s ljetnom haljinom i proljetnim čizmama. Da odmah pređem na stvar danas ću vam predstaviti što će se nositi ovu sezonu, barem ono po mome okusu. Naglašavam, ni meni se ne sviđaju svi noviteti pa se time vama ne treba svidjeti moj izbor.  :)

                      ''Crni modeli ili oni u neutralnim tonovima 
                                                  uklopiti će se
                         u svačiju garderobu.''



Proljeće je vrijeme za gležnjaće, meni omiljene... Klasika je ovdje ona uvijek dobrodošla. Crni modeli ili oni u neutralnim tonovima uklopiti će se u svačiju garderobu. Ako ipak želite nositi nešto drugačije ovog proljeća, preporučam vam sljedeće. Birajte životinjski print ili modele u stilu šezdesetih godina s okruglom potpeticom. Kaubojski modeli uvijek su atraktivni za dnevne kombinacije, a u slučaju večernjih posegnite za onim glomaznijima koji odlično nadopunjavaju midi suknje i ‘cropped’ hlače. 






Ove sezone su nam se vratile 70'- te. Pa tako i s tima ''zvono'' traper, traper širokih nogavica, zavrnutih nogavica... Moj osobni odabir su ipak zavrnute nogavice. Imam fobiju od ''zvona još iz djetinjstva kada sam ih bila prisiljena nositi, a mrzila sam ih jer sam zapinjala o njih i nisam se mogla normalno kretati(haha) :)






                                                                         Gucci



Sljedeće što će biti hit barem u mom ormaru su lepršave haljine, a i one uske naravno. Lepršave će biti boho stila u kombinaciji s predivnim čizmama i kožnom jaknom. Smatram da se ne trebamo zadržati samo na kraćim haljinama već i nositi duge do poda. Naravno sve je stvar ukusa, ali meni su naprosto neodoljive duge lepršave haljine. :)







Što se tiče makeup-a in je nježniji "goli" makeup. Tu smo opet kod stvari ukusa, al osobno mislim da će se više preferorati ljupki ružičasti obrazi, lijepi nježni pastelni ruževi te laganije istaknute oči s maskarom i zemljani tonovi sjenila. No velike kuće poput Chanela nam najavljuju pastelne boje na očima. Šarenilo 70' ih se opet vraća na velika vrata. No ako ste jedne od onih koje ne preferiraju šarenilo trend će biti i mačkaste oči istaknute crnim tušem. Ja sam ipak jedna od onih sa neutralnim bojama ili ako ću već eksperimentirati drzim se svjetlijih nijansi svih boja. :)













I to bi vam drage moje bilo sve. Recite mi kakvi su vaši stilovi i što vi mislite o nadolazećim stilovima???

XOXO Martina




0 komentari:

Objavi komentar

 

Translate

Balkanska Beauty Zajednica